• Informatiebijeenkomsten voor ouders

(desgewenst interactief)

Algemeen informatief, themagebonden of interactief het kan allemaal.
Ouders en dalton, hoe profileren wij ons als school?

  • Informatiebijeenkomsten voor leraren

(desgewenst interactief)

Is dalton iets voor mij als leraar?
Wat zijn de kenmerken?
Hoe ziet mijn onderwijs eruit?
Ben ik de ‘vis’ voor het juiste water?

Ieder gewenst daltonthema kan aanleiding zijn voor het ‘op maat’ maken van een dagprogramma. Desgewenst gecombineerd met teambuildingsactiviteiten. Binnen of buiten school.

Wij werken desgewenst ook een daltonthema uit binnen een schoolproject. Bijvoorbeeld: Samenwerkendleren implementeren binnen de feestmaand.

Daltonscholen zijn altijd in beweging, dalton is geen statisch principe en ons aanbod beweegt mee met nieuwe inzichten en trends.

Onze studiedagen zijn altijd opgebouwd uit een aantal puzzelstukken. Wij geloven in de doeltreffendheid daarvan.
1. Een stuk input
2. Een stuk meningsvorming
3. Een transfer naar morgen

Het is deze combinatie die tot rendement leidt, en die ervoor zorgt dat er ook daadwerkelijk een verandering optreedt na een studiedag.

Een hele studiedag ,bestaande uit 2 dagdelen, geeft daarbij meer mogelijkheden dan een halve studiedag, maar ook tijdens 1 dagdeel kunnen wij het verschil betekenen.

Passie is onze kracht.

 

Comments are closed.